پولاد پلاستیک تولید کننده میز و صندلی پلاستیکی

پولاد پلاستیک تولید کننده میز و صندلی پلاستیکی

ایران پلاستیک پخش پلاستیک ایران
شنبه 08 اردیبهشت 3
دسته‌بندی(ها) : اخبار صنف لوازم خانگی , اخبار ایران پلاستیک

پولاد پلاستیک

کارخانه پولاد صنعت ( پولاد پلاستیک ) تولیدکننده انواع میز و صندلی پلاستیکی در سایزها و رنگهای بسیار زیبا و شکیل می باشد. کلیه محصولات پولاد پلاستیک تهیه شده از مواد اولیه درجه یک و با طراحی منحصر به فرد، دارای کلیه استاندارد های داخلی می باشد. میز و صندلی پولاد با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب میتواند در تمامی فروشگاه های پلاسکو ایران مورد استقبال مشتریان قرار گرفته شده است. 

 

پولاد صنعت (پلاستیک)

 

شرکت ماشین های تزریق پلاستیک پولاد در سال 1359 توسط مهندس سیروس احمدی بختیاری تاسیس گردید و فعالیت خود را در زمینه ساخت دستگاه های تزریق پلاستیک آغاز نمود. پولاد طی 44 سال همکاری نزدیک با صنعت‌گران خلاق و پویای میهن، درس‌های بسیاری آموخته است و تجارب فراوانی اندوخته دارد.

اکنون (سال 1402) گروه صنعتی پولاد با بهره‌مندی از توان‌مندی‌های افزون بر 650 نفر نیروی شاغل، در چهار رشته صنعتی تولیدی مستقل و مرتبط با یکدیگر و در مجموعه ای از کارخانجات به وسعت 71،000 متر مربع در شهر تهران به فعالیت های تولیدی به شرح زیر اشتغال دارد:

واحد تولیدی و بازرگانی پولاد ماشین: ارائه دهنده راهکارهای مهندسی و ماشین آلات خطوط تزریق پلاستیک

کارخانه پولاد پویش: تولید انواع پریفرم های ظروف PET در ایران

کارخانه پولاد پویا: تولید انواع ظروف بسته بندی مواد غذایی، دارویی، بهداشتی جدار نازک با قابلیت برچسب گذاری داخل قالب (IML)

کارخانه پولاد صنعت: تولید محصولات پلاستیکی، صنعتی و خانگی با ابعاد بزرگ

لیست قیمت میز و صندلی پولاد صنعت

شما همکاران عزیز می توانید قیمت تمامی محصولات پولاد پلاستیک را در سایت مشاهده نمایید و محصولات این برند را به صورت آنلاین خریداری نموده و درب فروشگاه خود تحویل بگیرید. در صورتی که به لیست قیمت پی دی اف محصولات نیاز دارید با همکاران فروش تماس حاصل فرمایید.

برای دیدن محصولات پولاد صنعت اینجا کلیک کنید

بازدید : 57

اخبار مرتبط...

لوگوی ایران پلاستیک
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران پلاستیک است. طراحی سایت : نونگار پردازش