راهنمای خرید سرویس جهیزیه پلاسکو عروس

راهنمای خرید سرویس جهیزیه پلاسکو عروس

ایران پلاستیک مهدی نوربخش
شنبه 01 اردیبهشت 3
دسته‌بندی(ها) : اخبار ایران پلاستیک

سرویس های پلاستیک و محصولات پلاستیکی در انواع گوناگونی و توسط برند های مختلفی ساخته میشوند. دو تا از برند های نام آشنا در حوزه ساخت این سرویس ها برند لیمون پلاستیک و هوم کت پلاستیک میباشد. اگر که میخواهید راحت تر از بین محصولات و سرویس های پلاستیک انتخاب نمایید بهتر است تا این نوشته را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

سرویس پلاستیک شامل چه محصولاتی است؟

سرویس های پلاستیک بسته به تولید کننده شان ممکن است اقلام و محصولات متفاوتی را درون خود جای داده باشند اما تقریبا تولید کنندگان این سرویس ها سعی کرده اند تا تمامی محصولاتی که خریدار به آن نیاز دارد را در خود جای داده باشد.

. سطل زباله

. کاسه

. جانانی

. سبد

. جا صابونی

. جا مایع دستشویی

. ظرف فریزر

. آبکش

. سبد نان، میوه

. کاسه پلاستیکی

. لیوان پلاستیکی

. ظرف نگه داری غذا

. ظرف نگه داری حبوبات

. چهار پایه

. صندلی پلاستیکی برای حمام

. سطل برنج

. و ...

حتما پیش از خرید کاتالوگ محصول را مطالعه کنید زیرا محصول با محصول متفاوت است یعنی بعضی از محصولات دارای 80 پارچه هستند بعضی از آنها 50 پارچه و ... اما در تمامی این مواردی که نام بردیم در بین محصولات قرار دارند.

 

سرویس پلاستیک شامل چه محصولاتی است

بیشتر بخوانید: ظروف مایکروویوی چه ظروفی هستند؟

 

چند نوع سرویس پلاستیکی وجود دارد؟

. سرویس نوزاد

. سرویس کودک

. سرویس عروس

. سرویس جهیزیه

. سرویز مسافرتی

. سرویس سیسمونی

. سرویس آشپزخانه

. سرویس غذا خوری

. سرویس آشپزخانه

 

سرویس پلاستیکی چه رنگی بخریم؟

به طور کلی انتخاب رنگ امری سلیقه ای است اما نکاتی را بهتر است در انتخاب سرویس های پلاستیکی در نظر داشته باشید اینکه سعی کنید سرویس را در تاریخ نزدیک به عروسی تهیه کنید زیرا ممکن است سال به سال مدل ها و مد عوض شود همچنین از نکات مهم دیگری که باید به یاد داشته باشید این است که سعی کنید محصول را با توجه به رنگ منزلتان انتخاب کنید تا هم فضای خانه را زیبا تر کند هم بیشتر به دل بنشیند موارد مهم دیگر که باید به آن توجه داشته باشید این است ک هباید به کیفیت و سال ساخت محصول توجه کنید تا محصول با کیفیت و خوبی را خریداری کنید.

 

رنگ های وسایل پلاستیکی آشپزخانه

امروزه کارخانه ها سرویس های پلاستیکی را در رنگ های جدید و متفاوتی تولید و عرضه میکنند که در ادامه به این رنگ ها اشاره خواهیم کرد.

. سفید

. گلبهی

. لیمویی

. سبز پاتیلی

. کرم کاراملی

. آبی پاستیلی

. سبز و آبی

. کالباسی

. یاسی

. وانیلی

. و ...

رنگ های خاکستری، سفید، صورتی و آبی از رنگ های متداولی هستند که این محصولات را به این رنگ ها تولید میکنند حتما در خرید خود دقت کنید تا بعدا مجبور به تعویض نباشید.

 

رنگ های وسایل پلاستیکی آشپزخانه

 

بهترین مارک سرویس پلاستیک

امروزه برند های بسیاری سرویس ها و محصولات پلاستیکی تولید میکنند که از این بین دو برند وجود دارند هم از نظر قدمت و هم از نظر کیفیت یک سر و گردن از مابقی برند ها بالاتر میباشند این دو برند هوم کت و لیمون نام دارند که شما میتوانید تمامی محصولات این برند ها را در سایت مشاهده و خریداری نمایید.

 

قیمت سرویس پلاستیک عروس چقدر است؟

سرویس های پلاستیک عروس قیمت متغیری دارند چرا؟ زیرا قیمت سرویس ها عروس بر مبنا تعداد قطعات محصولاتی که در آن وجود دارد تعیین میگردد به عنوان مثال سرویس 50 پارچه قیمت متفاوتی با سرویس 120 پارچه دارد شما میتوانید در سایت انواع سرویس های پلاستیک عروس را مشاهده و آن را با دیگر سرویس ها مقایسه کنید.

 

جمع بندی

در این محتوا به راهنمایی خرید سرویس پلاستیکی و تقریبا هر اطلاعاتی که در مورد خرید آن نیاز دارید اشاره کردیم و در مورد آن صحبت کردیم. چنانچه شما قصد خریداری سرویس های پلاستیکی را دارید میتوانید این کار را از سایت ایران پلاستیک انجام دهید.

بازدید : 711

برچسب‌ها

اخبار مرتبط...

لوگوی ایران پلاستیک
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران پلاستیک است. طراحی سایت : نونگار پردازش