پخش عمده پلاستیک

پخش عمده پلاستیک

ایران پلاستیک پخش پلاستیک ایران
پنجشنبه 30 فروردین 3
دسته‌بندی(ها) : اخبار صنف لوازم خانگی , اخبار ایران پلاستیک

پخش عمده پلاستیک

پخش عمده پلاستیک و فروش عمده محصولات پلاستیکی ، بلور و لوازم خانگی به سراسر کشور . ما به عنوان یک مرکز پخش پلاستیک با ارائه محصولات متنوع از تولیدکنندگان برتر داخلی خارجی مثل هوم کت پلاستیک و لیمون پلاستیک سعی بر این داریم تا با ایجاد یک شبکه توزیع قدرتمند ، فروشگاه شما را با جدیدترین و زیباترین کالاهای بازار تجهیز نماییم . داشتن سبد کالایی متنوع و کیفیت اصل محصولات در کنار قیمت گذاری منصفانه از ویژگی های ایران پلاستیک می باشد. ما با راه اندازی این وب سایت سعی کرده ایم تا همکاران عزیزی که قصد خرید خرده محصولات را دارند پشتیبانی کنیم به این صورت که شما می توانید محصولات کسری موجود فروشگاه خود را به صورت آنلاین و با قیمت لیست کارخانه تهیه نمایید و درب فروشگاه خود تحویل بگیرید. این محصولات از دو طریق ارسال تیپاکس و ارسال باربری خدمت شما ارسال می گردد.

در صورتی که خرید شما به صورت عمده می باشد برای دریافت قیمت نهایی محصولات که شامل درصد تخفیف کارخانه های پلاستیک می باشد با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. بعد از دریافت سفارش شما پیش فاکتور محصولات با قیمت نهایی خدمت شما ارسال می گردد و در صورت تایید شما بار مورد نیاز شما در انبار آماده ارسال و پس از پرداخت خدمت شما عرضه می شود .

روش های خرید بار

  • خرید آنلاین
  • خرید تلفنی

خرید آنلاین

در این نوع خرید شما می توانید با انتخاب محصول مورد نیاز خود در سایت آن را به سبد خرید اضافه نمایید و پس از پرداخت ، محصول مورد نیاز خود را درب فروشگاه تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که قیمت همه محصولات در سایت مطابق با لیست قیمت خود کارخانه می باشد. ارسال خرید شما از طریق باربری انجام می گیرید که این موضوع به انتخاب شما می باشد.

خرید تلفنی

در صورتی که خرید شما به صورت عمده می باشد می توانید با واحد فروش ما تماس بگیرید و صورت سفارش خود را اعلام نمایید . در این حالت همکاران ما پس از کسر درصد تخفیف خرید عمده پیش فاکتور سفارش شما را آماده و حضور شما ارسال می نماییند . پس از بررسی کالاهای درج شده در پیش فاکتور و قیمت ، در صورت تایید با همکاران فروش ما تماس بگیرید تا بار را آماده ارسال نمایند.

همراه :09124721467

تلگرام :t.me/plastic_ir

اینستاگرام :www.instagram.com/iranappliance

ایمیل:info@iranplastic.net

لینکداین:www.linkedin.com/in/iran-plastic/

بازدید : 209

اخبار مرتبط...

لوگوی ایران پلاستیک
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران پلاستیک است. طراحی سایت : نونگار پردازش