پخش پلاستیک

پخش پلاستیک

ایران پلاستیک پخش پلاستیک ایران
شنبه 01 اردیبهشت 3
دسته‌بندی(ها) : اخبار ایران پلاستیک

پخش پلاستیک ایران مرکز فروش عمده محصولات پلاستیکی، بلور و لوازم خانگی به سراسر کشور می باشد. ما به عنوان یک مرکز پخش پلاستیک با ارائه محصولات متنوع از تولیدکنندگان داخلی و خارجی همچون هوم کت پلاستیک و لیمون پلاستیک سعی بر این داریم تا با ایجاد یک شبکه توزیع قدرتمند ، فروشگاه شما را با جدیدترین و زیباترین کالاهای بازار تجهیز نماییم. داشتن سبد کالایی متنوع و کیفیت اصل محصولات در کنار قیمت گذاری منصفانه از ویژگی های ایران پلاستیک می باشد. ما با راه اندازی این وب سایت سعی کرده ایم تا همکاران عزیزی که قصد خرید خرده محصولات را دارند پشتیبانی کنیم به این صورت که شما می توانید محصولات کسری موجود فروشگاه خود را به صورت آنلاین زیر قیمت لیست کارخانه ها تهیه نمایید و درب فروشگاه خود تحویل بگیرید. این محصولات از دو طریق ارسال مستقیم و ارسال از طریق باربری خدمت شما ارسال می گردد

روش های خرید بار

  • خرید آنلاین
  • خرید تلفنی

خرید آنلاین

در روش خرید آنلاین شما می توانید با انتخاب محصول مورد نیاز خود در سایت آن را به سبد خرید اضافه نمایید و پس از پرداخت ، محصول مورد نیاز خود را درب فروشگاه تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که قیمت همه محصولات در سایت مطابق با لیست قیمت خود کارخانه می باشد. ارسال خرید شما از طریق مستقیم و یا باربری انجام می گیرید که این موضوع به انتخاب شما می باشد.

خرید تلفنی

به این خاطر که تعدادی از مشتریان با فروش آنلاین آشنایی ندارند در روش خرید تلفنی شما میتوانید لیست سفارش خود را در واتس آپ به شماره ی زیر ارسال نمایید و همکاران ما برای شما پیش فاکتور صادر میکنند و پس از دریافت پیش فاکتور مبلغ را واریز نموده و بار برای شما ارسال می گردد.

پخش پلاستیک ایران اخبار

بیشتر بخوانید: پلاستیک فروشی آنلاین

همراه :09124721467

تلگرام :t.me/plastic_ir

اینستاگرام :www.instagram.com/iranappliance

ایمیل:info@iranplastic.net

لینکداین:www.linkedin.com/in/iran-plastic/ 

بازدید : 445

اخبار مرتبط...

لوگوی ایران پلاستیک
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران پلاستیک است. طراحی سایت : نونگار پردازش