اولین عمده فروشی آنلاین پلاستیک در ایران

اولین عمده فروشی آنلاین پلاستیک در ایران

ایران پلاستیک پخش پلاستیک ایران
شنبه 06 مرداد 3
دسته‌بندی(ها) : اخبار ایران پلاستیک

اگر شما هم مغازه پلاستیک فروشی دارید و برای خرید اجناس فروشگاه خود به دنبال یک پخش کننده معتبر در تهران می گردید ما به شما ایران پلاستیک را معرفی می کنیم. ایران پلاستیک اولین عمده فروشی آنلاین پلاسکو در ایران می باشد که در سایت آن می توانید کلیه محصولات پلاسکو را از تمامی تولید کنندگان ایرانی و خارجی با قیمت و درصد تخفیف مشاهده نمایید و همانجا خرید بفرمایید.

 

اجناس مغازه پلاستیک فروشی

از آنجایی که همه می دانیم محصولات مغازه های پلاستیک فروشی دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشد، یکی از مهمترین مسائل در فروشگاه های پلاسکو جور کردن محصولات می باشد. ما با داشتن تنوع محصولی بسیار بالا و گسترده از اجناس ارزان قیمت گرفته تا محصولات پلاسکو و لوازم آشپزخانه لوکس و گران قیمت می توانیم نیاز شما همکاران عزیز را در این امر برآورده نموده و سبد فروش شما را پر بارتر کنیم. طبیعی است که به دلیل به روز بودن قیمت و محصولات ایران پلاستیک شما با خیال راحت می توانید اجناس خود را خریداری نمایید.

 

تضمین قیمت خرید عمده پلاسکو

یکی از موارد بسیار مهم در پخش پلاستیک ایران مسئله قیمت گذاری بر طبق لیست قیمت خود کارخانه های تولید کننده می باشد. یعنی اینکه ما سعی می کنیم دائما محصولات را مطابق با لیست قیمت کارخانه ها بروز رسانی کنیم و از بابت این امر خیال شما را راحت کنیم. در بسیاری از موارد ما بالاترین درصد تخفیف ممکن را در سایت قرار داده ایم و در بعضی موارد هم اجناس طبق لیست کارخانه قیمت گذاری شده است. در هر صورت اگر شما عزیزان موارد ی را یافتید که خلف وعده از این امر بود بعد از خرید می توانید با واحد فروش ما هماهنگ کنید تا فاکتور مربوطه اصلاح گردد برای دیدن لیست قیمت کارخانه های پلاستیک ایران می توانید علاوه بر این سایت عضو کانال تلگرام ایران پلاستیک به آدرس زیر شوید :

http://www.t.me/iranplasticco

پخش بلور و کریستال از کجا بلوریجات را زیر قیمت کارخانه بخریم ؟

 

راهنمای ارسال بار مشتریان

پس از تکمیل سفارش مشتری بارهای خریداری شده از سه روش برای شما ارسال می گردد. ابتدا به صورت ماشین درب بست و حمل محصولات تا درب فروشگاه شما که طبیعی است این روش برای خریدهای عمده و بالا می باشد. روش دوم ارسال توسط تیپاکس است، در این روش که برای خرید های کم ( یک تا 5 کارتن) می باشد. در این روش ارسال بار شما به شبکه توزیع تیپاکس تحویل داده می شود و از طریق این شرکت به درب فروشگاه شما ارسال می گردد و در زمان تحویل بار مشتری مبلغ کرایه را به شرکت تیپاکس پرداخت می نماید. در انتها ارسال بار توسط شرکت های باربری تهران انجام می شود که در این سایت می توانید باربری طرف قرار داد خود را در هنگام خرید مشخص نمایید. توجه کنید که مبلغی که بر روی فاکتور شما به عنوان کرایه حمل اضافه میشود، صرفا جهت ارسال بار از انبار تا باربری تهران می باشد و خریدار می بایست هنگام تحویل بار در باربری شهر خود مبلغ کرایه بار را به نماینده باربری تحویل داده و بار خود را دریافت کند. در اینجا به موارد مهم قابل توجه آن اشاره می کنیم:

  • بار شما می بایست مطابق با بیجک به طور کامل و سالم تحویل شما گردد.
  • تعداد در کارتن بار خود را در هنگام تحویل بار کنترل کنید .
  • پیش از پرداخت هزینه باربری از دریافت کلیه بار خود مطمئن شوید .
  • باربری موظف است که هنگام رسیدن بار به شهر مقصد با صاحب بار هماهنگی لازم را انجام دهد. در صورت کوتاهی باربری هزینه انبارداری به شما تعلق نمی گیرد.
  • بجر مبلغ مندرج در بیجک باربری از پرداخت وجه اضافی مانند (پول چای ، دستخوش و ...) خودداری نمایید.
  • در صورتی که بار شما مطابق با خریدتان نمی باشد قبل از مرجوع کردن آن با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.
  • محاسبه مبلغ کرایه بار به عهده باربری می باشد و ما دخل و تصرفی در آن نداریم . در صورت عدم رضایت از مبلغ می بایست موضوع را با طرف باربری حل و فصل نمایید.
  • پس از دریافت بار در صورت تمایل با ارسال یک پیام ما را در بهتر انجام دادن خدمات به مشتریان راهنمایی بفرمایید
  •  

مشاوره خرید پلاستیک از تهران

و در آخر مشتریان عزیزی که قبلا سابقه خرید پلاسکو را ندارند و تازه شروع به کار کرده اند ، در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشند می توانند با همکاران فروش ما تماس بگیرند تا با کمک آنها خرید خود را انجام دهند. 
بازدید : 174

اخبار مرتبط...

لوگوی ایران پلاستیک
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران پلاستیک است. طراحی سایت : نونگار پردازش