بازار پلاستیک فروشان تهران

بازار پلاستیک فروشان تهران

ایران پلاستیک پخش پلاستیک ایران
پنجشنبه 06 اردیبهشت 3
دسته‌بندی(ها) : اخبار ایران پلاستیک

اگر شما یک فروشگاه پلاسکو دارید و قصد خرید از تهران را داشته باشید ، بی شک به دنبال بازار پلاستیک فروشان تهران می گردید . البته دیگر یک مکان مشخص را نمی شود به عنوان بورس پلاستیک فروشان نام برد زیرا امروزه چند مکان پراکنده در نقاط مختلف تهران ، شاهد پخش کننده های عمده پلاستیک هستند . اولین بازار پلاستیک تهران صالح آباد است این مکان بیشتر بخاطر فروش محصولات پلاستیک وارداتی (چینی) معروف است و اغلب کسانی به این محدوده می روند که تمایل خرید محصولات خارجی را داشته باشند . محدوده بعدی بازار پلاستیک عمده تهران اتوبان امام رضا(ع) بعد از میدان آقا نور است ... در این قسمت که بسیاری از پخش کننده های پلاستیک حضور دارند هم شاهد شرکت های پخش پلاستیک حراجی هستیم که البته در میان آنها پخش کنندگان لوکس هم قرار دارند .

تهران پارس هم محدوده ی دیگری است که بسیاری از پخش های قدیمی شهر آنجا فعالیت می کنند و البته بسیاری از تولیدکنندگان مطرح پلاستیک هم در این قسمت حضور دارند . باید بدانید که بیشتر از اینکه بازار پلاستیک را هدف قرار دهید باید به دنبال یک شرکت توزیع کننده قوی باشید و از قبل سبک کاری خود را برای خرید پلاستیک مشخص کنید.شرکت پخش پلاستیک ایران نیز در محدوده تهرانپارس و در کنار بسیاری از کارخانه های تولید کننده پلاستیک و لوازم خانگی قرار دارد.

ایران پلاستیک نماینده محصولات هوم کت پلاستیک و لیمون پلاستیک در تهران میباشد برای دیدن و اطلاع از قیمت محصولات ما به لینک ها مراجعه کنید.

آدرس بازار تهرانپارس: تهران ، سه راه تهران پارس ، اتوبان دماوند، خیابان اتحاد

آدرس بازار پلاستیک امام رضا (ع) : تهران ، سه راه افسریه ، اتوبان امام رضا ، بعد از میدان آقانور

آدرس بازار صالح آباد: تهران ، بزرگراه آزادگان،ما بین بزرگراه شهید کاظمی و بزرگ راه بهشت زهرا

بازدید : 2202

اخبار مرتبط...

لوگوی ایران پلاستیک
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران پلاستیک است. طراحی سایت : نونگار پردازش